11 Apr 2011

today kenapa rasa lain?pergi sekolahh.tunggu kawan but yang pergi 3 orang je masok aku. 
penat je aku tunggu.then sampai sekolah tadi ada perhimpunan but bace yasinn:)
okee lepas tu naik kelass.then teman anis pergi tandas kejap then aku and ainaa pergi teman syikin jumpacikgu kelas bayar duit kelas.lepas tu naik kelas.cikgu sivik tanya pergi mana then blalalla. kena rotansebab lambat naik kelas.itu pon kena jugak. then terus takada mood =,=!waktu last mata pelajaran(agama) lagii laa.jumaat hari tu aku tak datang.then tadi tibatiba dapat tahu kena hafal hafazal.
 YAALLAH punya panjang ayat diaa.then asik kena je dengan uztazah tadii.aiyooo nasib baik aku dapat kalau tak naik atas kerusi laa jadinyaaa.

 then time balik mak aku ambll.aku nak pergi falkulti mak aku cakap dia penat. aiyouuu okay aku paham.then sampai rumah ayah aku tak pergi keja lagii.okee aku ajak lahh dia pergi falkulti dah dia plak cakap ayah ada metting laa lepas ni?hmmm:'(sedih lagii.okee aku paham . lepas tu aku bukak tudung,bukak kain.online sekejap then ayah aku bagun mandi dia cakap 'kau ni kakak laptop je keja',aku cakap laa 'alaa kejap jee'. then dia abis mandi,cakap lagi 'kau ni jangan nak chatting bukanbukan laa kakak'.YAALLAH ayah jangan risau okee asya tahuu.lepastu dah abis dia siapsiap duduk kejap  aku cakap laa 'ayah nak phonee asya dapat number 6 tautau' dia cakap 'kakak dah ada lappy tu dahlahh
adik tu takada apapa punn' aku cakap laa 'alaa ayah nii hmm okee'. dia cakap laa 'yelahhyelah nanti ayah belikan' aku cakap laa 'hehhehehe SAYANG ayah :)' then dia pergi kerja ada metting kawan dia sebok mengcall-call aku sepak karang tahu laa.sebok kacau bapak aku -,-! then makan kejap lepas tu online.tiba-tiba takada mood :(.taktahu kenapa laaa ~ text orang pon rasa nak marah jee! 
then tidur kejap.bangun pukul 7 lebih tadii . tak tahu kenapa tibatiba aku menangiss  lepas bagun rasa macam semua hilangg.dahtakada lagii.taktahu kenapa.aku takut sangat orang yang aku sayang pergi duluu.better aku laah pergi dulu daripada orang yang aku sayangg.and noww still hmm.taktahu nak cakap apa yang aku rasa sekarangg :'(.dahlahh byee doa kan aku ek supaya jgn asik rasa macam ni je.

p/s:sorry berkongsi :(